27 mars

Igår jobbade jag 7.30 - 15.30 och sen var det raka vägen ner till Ica och sen hem och äta. Klockan fem hade vi samling med laget i Björkesta där två matcher skulle spelas. Jag spelade den första mot Kolpenäs som vi vann med 16-0. Jag spelade med Emmelie och Maja och det gick jättebra. Jag gjorde två mål och två assister, Emmelie gjorde två mål och Maja gjorde tre mål :D Deras assister höll jag inte reda på hehe. Hur som helst var det en rolig, kanske lite för enkel match :) Sen hade vi även en match mot Telges div 2 lag och den vann vi också stort, nämligen med 7-0! Bra tjejer!! Jag kom hem vid tio ungefär och orkade väl vara vaken ungefär en timme med mamma och pappa innan jag gick och la mig.

Idag blir det ingen innebandy mer än att vi kanske ska kolla på Herrlagets match mot Katrineholm 17.45. Jag ska strax åka och handla med mamma och pappa. Sen tänkte jag hinna städa mitt rum också. På måndag kommer nämligen Douglas hit :) Vi har inte setts på en vecka så det ser jag fram emot. Idag har vi varit tillsammans i 1år och 4 månader :)











Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0