28 mars

Hallå!

När klockan ringde 6.00 (5.00) imorse fick jag ångest för jag trodde att jag skulle upp och jobba...När jag sen kom på att det var innebandy jag skulle upp till blev det lite lättare! Vi hade vår sista gruppspels match mot Rockets och efter en ganska jämn match förlorade vi. Jag spelade halva matchen. Så vi kom tvåa i gruppen och fick möta Telges div 1 lag i semifinal i Vagnhärad. Den matchen var väldigt jämn, vi gav dem ett tufft motstånd. Vi gjorde första målet men sen vände de till 1-2 och när det bara är någon minut kvar får vi in 2-2. Med 12 sek kvar av matchen får Telge in ett skitmål, ett riktigt skitmål och vi är ute...Surt efter en grym match! Jag satt på bänken och hejade på men fan vad mina tjejer slet på bra där ute, jag är stolt :)

Nu har vi uppehåll i en månad ingefär sen tar vi nya tag med ett tillskott i form av en tränare. Jag tror att det kan bli superbra, lite nya idéer och så :) Lars och Johan är som tur är också kvar, det känns viktigt för mig, det känns tryggt.

Nu kommer en ny vecka. Jag jobbar mån-tors och utöver det ska jag umgås med min pojkvän som kommer hit antingen om en timme eller imorgon. Han har varit i Göteborg i helgen men är snart hemma.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0