4 mars

Idag har jag varit lite hängig på jobbet. Kenta som masserade mig sa att det kunde bli så..De har ganska kallt inne på avdelningen också och det är jobbigt att gå och spänna sig för att man fryser, och så har jag två varma tröjor på mig. Men men jag slutade vid tre och somnade snabbt. Träningen ikväll var ersatt av ett möte som tydligen var viktigt, jag förstod inte riktigt. Hur som helst är jag glad över att jag får sova ut imorn till 9.30 för jag börjar inte förens 10.45 :) Juste, jag måste få klaga lite till. Nu får det räcka med äckelsnö, jag är så trött på det så hälften vore nog!


En bild på mig och min kära vän Sarah från Majas rockfest, notera min fejkpiercing i läppen! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0