5 mars

Det var otroligt skönt att få sova enda till kvart över nio imorse :) Att jobba gick också bra och när jag kom hem deckade jag på soffan som vanligt. Har kämpat med en förkylning i ca två veckor nu som vägrar ge med sig och det är påfrestande! Under dagen har jag fått "pepp-sms" av Lisa och Malin som ville att jag skulle följa med ut i Södertälje idag men tyvärr blir det inte så (men jag älskar er för att ni tjatar på mig!). Vi ska ju festa imorgon då vi ska fira Lisas syster Frida som fyllt år. Temat är Festival, kul! :D Så jag känner att det får räcka, dels för att min förkylning går år fel håll och sen är jag inte så sugen på att gå ut i Södertälje. Jag tycker inte folket är speciellt roligt, förutom mina tjejkompisar såklart!

Så istället ska jag åka på bio med Douglas, hans mamma och lillebror och hålla tummarna för att jag är pigg och kry imorn, för då gäller det! :D


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0