7 mars

Det var längesen som jag kände mig ensam men ikväll kom det. Jag har känt mig så oerhört ensam och jag vet inte vart det kommer ifrån. Vet inte om det har med min depp-period att göra eller om jag bara är trött och känslig...Mina föräldrar är som sagt inte hemma och Douglas jobbar. Jag vet inte vad det är med mig, ena stunden tittar jag på film och skrattar åt skämt och andra stunden gråter jag för att jag är rädd att bli ensam. Varför är jag plötsligt det? Jag förstår inte.

Sen är jag även arg och ledsen för att en persom som jag bryr mig väldigt mycket om är ledsen och har blivit sårad. Det måste vara en av de värsta sakerna som finns, när någon man älskar blir ledsen. Det gör så ont i mig och jag vill bara skrika och slå alla dumma människor som finns där ute..Man känner sig maktlös. Jag är trött på att inte kunna göra något mer än att trösta, jag vill mer,jag vill hjälpa.
Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0