7 mars

Det var trevligt att gå på bio i fredags. Vi såg Snabba Cash som jag redan sett med mina vänner men det gjorde inget. Den var lika bra denna gång! Jag följde med till Mariefred efter och fick somna med min älskling. Igår skulle Douglas börja jobba 10 så jag gick upp med honom för att ta halv elva tåget....Som såklart var försenat!! Så det slutade med att mina snälla föräldrar kom och hämtade mig, vad skulle jag göra utan dem?

När jag kom hem duschade jag, packade lite grejer och sen gick jag till Björkesta. Där träffades damlaget för att heja på herrlaget som spelade om kvalplatsen men tyvärr gick det inte vägen. Vi tjejer gjorde iaf allt vi kunde, som vi skrek! Efter gick vi hem till Ottosson och åt pizza/sallad och följe två matcher via internet. De matcherna skulle avgöra om vi höll oss kvar i div1 eller åkte ner till div2. Och otroligt nog går toppenlagen och förlorar mot bottenlagen så vi åkte ur, helt sjukt kändes det. Men vad ska man göra, vi hade kunnat avgjort det själva istället...Gjort mål på sina chanser, täckt fler skott, tagit annorlunda beslut det går att tänka hur långt som helst men det går inte att göra något, tyvär.

Senare var det dags för Fridas 22års fest. Där hade jag roligt, vi dansade så gott som hela tiden! :) Vid tolv var det tänkt att vi skulle gå ut men allt drog ut på tiden så vi var där ungefär halv ett och jag valde att ta bussen hem istället. Och idag är jag glad för det :)

Mamma och pappa åkte på kryssning idag och jag har legat på soffan hela dagen förutom när jag duschade. Jag har kollat på en urdålig film som hette Flickan, den rekomenderar jag inte.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0