8 mars

Idag känns allt mycket bättre och på jobbet gick det galant! :) Vi har varit ute en stor del av dagen och haft vår egna variant av Vasaloppet "Hasaloppet". Barnen fick välja att antingen åka skidor eller gå ett varv runt förskolan och när de kom i mål fick de medalj och blåbärssoppa :) Jag kom hem för en liten stund sen och stax efter mig kom mina föräldrar, skönt! Och sist men absolut inte minst så kommer Douglas hit efter jobbet idag...det kan inte bli mycket bätte :D

Jag har antagit en ny utmaning. Jag,Douglas,Douglas mamma och lillebror ska inte äta godis,snacks,dricka läsk eller saft fören vi åker till England den 30 april, önska mig lycka till för det kommer bli svårt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0