Lördag

När jag kom till Södertälje var jag ganska skeptisk till att hitta någon kavaj, jag trodde det skulle vara ut plockat. Men väl inne på H&M hittade jag flera snygga kavajer i olika längder och modeller så jag tog medtt alla och provade i lugn och ro med mamma som rådgivare. Det slutade med att jag köpte två kavajer, en svart i en längre modell och en grå i kortare modell :) Jag hittade även en jättefin vit spetsklänning som fick följa med hem. Det blev även lite smått och gott från Lindex, örhängen, solglasögon och ett par ljusrosa tights som blir fina till klänningen! Jag och mamma åt även en god lunch innan vi åkte hem igen.
Nu är jag i Mariefred. Jag och Douglas kom nyss hem till Hellan och här är även Chris, Pierre och Dea :) Killarna spelar lite tv-spel och jag roar mig med datorn ;) Imorgon ska jag följa med Douglas familj till Vingåker men jag har köpförbud så jag följer med som rådgivare hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0