Vinst över sörmland med 3-2!

Matchen var rolig och det gick bra. Laget spelade väldigt bra vissa stunder och helt okej andra :) Jag är ganska nöjd med min insats. Lite skakigt av någon anledning men jag lyckades få in ett backhand skott i bortre krysset efter en klockren passning från Emmelie =) Vi låg under med 0-1 enda tills sista perioden men se vände vi..de vinsterna är skönast! :D Nu ska jag krypa ner i sängen och lägga mig på min spikmatta som jag fått av pappa och så ska jag ringa Douglas innan det är dags att sova.

Imorn börjar jag inte förens 13.30 så jag ska sova ut ordentligt, ner på Ica och handla och sen traska bort till Sandtorp :)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0