10 maj

Igår vid fyra hämtade Douglas & Larsa mig, Douglas övningskörde och det gick så bra så :) Vi tog det  bara lugnt och åt goda hemmagjorda hamburgare till middag. Vi kollade på en film som jag tror hette Deadly Impact och det var jättebra. Sen var det Sverige-Norge (hockey) som Sverige till slut vann med 5-2.

Imorse åkte jag med Douglas mamma till Nykvarn. Jag jobbade på Winklerska 7.30-16 och det gick så bra så, fast jag var trött. Så när jag kom hem somnade jag direkt på soffan. Sen ikväll har vi haft träning och den gick väl sådär. Det var väldigt okoncentrerat! Snart ska jag lägga mig och sova så att jag är piggare imorn. ¨Då ska jag jobba i Sandtorp med Lisa och det är alltid lika roligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0