11 maj

Idag jobbade jag som sagt i Sandtorp med Lisa en del av dagen. Det gick bra och vädret var super så vi var ute mycket. Jag ska jobba där imorn med men börjar inte fören 11 vilket känns jätteskönt! Ikväll hade vi utomhusträning som vår nya tränare höll i. Vi blev varnade igår att det skulle bli jobbigt men så jobbigt som det var hade jag inte kunnat tänka mig. Vi körde ett stenhårt pass i form av konditionsträning...Intervaller och löpning kombinerat. Det var sååå jobbigt! Men efteråt var jag väldigt stolt över mig själv som genomförde hela passet för det var väldigt, väldigt nära att jag gick av (jag tog en paus på typ en minut). Nu har jag så ont i låren att om jag sitter ner kommer jag knappt upp =/ Får se hur det känns imorgon och på torsdag..förmodligen inte bättre.

Imorgon på förmiddagen åker mamma & pappa och hälsar på Jeanette,Dennis,Harry och Lina. Men eftersom att jag jobbar till sex kan inte jag följa med..De ska vara kvar över natten och så, ha det trevligt. Men det kommer fler tillfällen :D

Nu ska jag ringa Douglas och krypa ner i sängen!
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Malin

Du var jätte duktig igår! Verkligen envis :) Har du inga bilder att lägga ut från i helgen? För visst tog du bilder? :)

2010-05-12 @ 11:29:26
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0