12 maj

Att få sova ut idag var underbart. Jag vaknade flera gånger innnan klockan skulle ringa men tvingade mig själv att somna om :) Det gick bra att jobba också i det fina vädret. Tror allt att jag fått lite färg i ansiktet! Mamma & pappa är som sagt inte hemma så jag är helt ensam..tråkigt. Jag försökte få hit Lisa men hon skulle ut den rackaren ;)

Imorgon ska jag,Sarah,Lisa,Emmelie och Malin kanske ses och planera lite inför i sommar. Vi har ju tänk att åka på en roadtrip, Bålstad-Halmstad-Göteborg :) Får se bara hur det blir för min del bara, kanske måste jobba då ju. Sen ska jag iallafall till Douglas och vara kvar där till lördag, det blir bra! :)

Nu ska jag se om det är något bra på tv, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0