15 maj

Hejhej!

I torsdags åkte jag till Douglas med tre tåget. Vi kollade lite fotboll på tv innan vi gjorde oss iordning för kvällen. Sen gick vi hem till Maska med Mackan. Vi var där någon timme och Rasmus och Linnea kom också =) Sen gick vi vidare hem till en annan kille och jag och Linnea var ner en sväng till Värdshuset också. Det var trevligt!

Igår var vi ganska trötta både jag och Douglas men när vi piggnat till åkte vi och Felix på bio. Vi såg Robin Hood och den var jättebra tycker jag. Idag åt vi frukost ute på altan i det underbara vädret. Där satt vi tills Douglas skulle till jobbet och jag skulle åka hem. Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit hos Malin med lite vänner. Vi har solat och grillat, så härligt! :D

Imorgon ska jag jobba frukost hos mamma, träna och sen kommer Douglas hit. Hoppas vädret är lika bra imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0