17 maj

Hejhej!

Igår fyllde min faster Ing-Marie år, grattis! :)

Jag jobbade hos mamma och det gick bra. När jag kom hem var jag väldigt trött och sov en timme innan Douglas kom :) Vi kollade hockey Sverige-Canada som Sverige vann, vi åt jättegod grillad mat, gick en promenad förbi Lisa för att lämna böcker och sen kollade vi faktiskt på Landet för längesedan, den är ju så bra! Och sen somnade jag gott tätt intill min Douglas <3

Idag jobbade jag på Winklerska förskolan 11-17 och det gick bra. Det är en väldigt lugn barngrupp. Vi var ute hela eftermiddagen i det varma vädret så lite färg lyckades mann få också. Ikväll har jag haft träning och den var roligt, och bra gick det också. Imorgon,på onsdag och på torsdag ska jag jobba hos mamma. Det blir bra =)

Nu ska jag sova, klockan ringer 5.15 imorn :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0