20 maj

Idag jobbade jag och mamma 6-16 och det var den stressigaste dagen jag varit med om. Iallafall morgonen (frukosten). Frukosten serveras 7-9 och vi hade 150 gäster som skulle äta. Det vi inte fått veta var att alla 150 skulle ha ätit klart kl 8 för då skulle de samlas i konferensrummet. Vi var tre servitriser och vi sprang fram och tillbaks hela tiden och fyllde på...det var helt sjukt. Hur som helst rullade dagen på ganska bra sen med lunch och för-och eftermiddagskaffe. När jag kom hem vid halv fem somnade jag och sov till halv sju! Sen ikväll har det varit träning och det gick bra, innebandy är roligt igen! :D

Imorgon jobbar jag 6-9.30 på Vidbynäs gård (hos mamma) och sen 10-16.30 i Sandtorps förskola. På kvällen ska jag och pappa spela fotboll mot grannen Mange och hans bror, kulkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0