22 maj

Det gick bra att jobba igår. Det var ju kanonväder fram till halv fyra så det var underbart att vara ute med barnen! På kvällen spelade vi som sagt fotboll och jag och pappa vann, som vanligt :D Det var väldigt roligt. Efter satt vi på ute på verandan och tog en öl tillsammans.

Idag vaknade jag med tio myggbett på fötter och ben från igårkväll..jädrans vad mygg det var!! Nu är jag hemma efter fyra timmars arbete och ska sätta mig och sola en stund. Vid fem ska vi över till grannen och fira Anna som fyllt 30, det är jag,Douglas,mamma och pappa. Sen åker jag och Douglas vidare till Mariefred för att fira Lojsan som fyllt 18, kul! Jag tror att det kommer bli en toppendag/kväll, vädret är ju kanonbra!

Sarah och Robin åkte till Egypten idag. Hoppas ni får det underbart, just nu är jag inte avundsjuk med det lär väl regna här om någon dag, då är det inte lika kul hehe.

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0