24 maj

Det var trevligt hos grannen i lördags och det bjöds på god smörgåstårta! :) Efter två timmar tog jag och Douglas sju tåget till Mariefred. Vid nio ungefär kom vi till Lojsans 18års fest som var vid Mariefreds båtklubb, precis vid vattnet alltså..supermysigt! Det fanns flera bord inne och så kunde man även sitta inne, det var trevligt. Det annordnades en ölsvepartävling mellan alla tjejer och jag kom tvåa vilket jag är stolt över, grattis Danielle till första platsen! ;) Sen strax innan tolv kände både jag och Douglas att det räckte. Vi var båda trötta efter en vecka med mycket jobb och sen så var det fruktansvärt mycket mygg så det gick knappt att sitta ute. Så vid halv ett låg vi i sängen, skönt!

Igår vaknade jag pigg klockan halv elva men när jag drog av mig täcket fick jag en chock. Mina ben och fötter är fulla av myggbett, jag har över 40stycken! :O Och dom är stora och röda, det ser äckligt ut...Så nu kan inte jag gå barbent på några dagar...Vi kollade iallafall två hockeymatcher. Sveriges match om bronsmedaljen som dom vann mot Tyskland och sen kollade vi en NHL match hemma hos Ralle på kvällen.

Idag har vi suttit ute flera timmar i solen och solat och läst. Vi gick även ner på stan och köpte kulglass, en underbar dag var det! Jag har så roligt med min älskling <3

Imorgon väntar jobb hos mamma sen träning på kvällen. Efterlängtade hinderbana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0