25 maj

Imorse ringde klockan vid fem och jag hörde hur det regnade mycket ute. Där blev jag genast på lite dåligt humör och ville inte alls åka och jobba. Mamma fick höra lite klagomål...Men sen när vi väl kom igång ändrades mitt humör direkt. Det var ca 100 gäster till frukosten och mamma hade förberett buffén så bra att idag rullade det på riktigt bra! Till lunch var det lika många men som tur var blev det inte trångt. Vi skulle ha jobbat till fyra men blev släppta strax innan två, det var skönt. Jag la mig på soffan och läste min bok som jag lånat av Douglas "El choco" som är väldigt bra! Sen sov jag i typ två timmar.

Om en timme är det träning som gäller. Det blir hinderbana, yes! :D

Imorgon har jag sovmorgon. Ska ner till Ica och fylla i lite papper och så klockan två och innan det har jag tänkt att ge mig ut och springa. Så jag kan iallafall sova till halv elva-elva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0