26 maj

Träningen igår var rolig. Vi körde hinderbana med aktiv vila, vi körde alltså styrketräning när vi vilade från hinderbanan. Hinderbanan sprang vi 10x2min och sen gick vi igenom hela kroppen med olika styrkeövningar. Mycket bra! :)

Igår kom Lisa hem efter en veckas semester, så henne ska jag träffa senare idag! Men först jag ska följa med mamma och handla lite, sola på balkongen (baksidan som jag inte solat) och sen ner till Ica på möte.

Sen på kvällen åker jag till Douglas. För imorgon är det en speciell dag, vi har nämligen varit tillsammans i ett och ett halvt år imorgon! <3

Juste. Jag berättade ju om mina myggbett och efter en noggrannare räkning kom jag fram till att de är fler än 40st, det är typ det dubbla. Det ser så äckligt ut jag vet! Jag lägger främst upp den här bilden för att jag ska minnas detta, för jag har aldrig fått såhär många myggbett förut!


En del av mina äckliga myggbett.

Lojsan 18år!

Jag & Douglas

Jag & Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0