27 maj

Idag har jag och Douglas varit tillsammans i ett och ett halvt år, det är stort! :) Tänk att man kan ha det så bra som vi har det. Douglas gör mig så lycklig och jag vet att vi alltid har roligt tillsammans. Jag är trygg med Douglas och hoppas verkligen att det vi har tillsammans varar för evigt..han är killen jag vill leva resten av mitt liv med! <3

Vi gick upp vid sju idag för att ta åtta tåget till E-tuna. När vi kom fram gick vi runt och strosade lite, satt i en park en stund och så. Sen bar det av till trafikverket och min älskling skrev teoriprovet som han klarade galant vilket betyder att han nu har körkort eftersom att han även har klarat uppkörningen! :D Vi var så glada och jag är så stolt, bra jobbat!! Så efter det gick vi och njöt på stan en stund. Jag handlade en morsdag present till mammsen och sen tog vi tolv tåget hem.

Vid fem körde Douglas hem mig :) Ikväll har jag träning och Douglas ska jobba några timmar. Imorgon ska jag jobba hos mamma sen umgås med Lisa på kvällen och sen jobba lördag & söndag hos mamma.



Jag älskar dig min underbara Douglas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0