28 maj

Jag och mamma jobbade över en timme idag så vi kom hem vid tre, men allt gick bra. Som vanligt somnade jag när jag kom hem och sov tills fem då Lisa ringde :) En stund senare hämtade hon mig och vi åkte och handlade mat och godis/chips i centrum. Vi köpte de här nya ugnsbakade chipsen och de är riktigt goda tycker jag! Lite knäpp form har de också hehe. Vi kollade på en film också som var jättebra, den hette Dear John och var väl en typisk tjejfilm kanske. Sen gick vi även en skön promenad och nu sitter jag här. Trevligt kväll med Lisa har jag haft och snart är det dags att sova! Imorgon kommer Sarah hem också men jag kan inte träffa henne förens tidigast söndag..

Och Sverige gick inte vidare från Melodifestivalens semifinal, vilken flopp! Kan inte vara roligt att vara den första någonsin av Sveriges bidrag som inte går vidare..Jag gillar låten men inte hennes röst, den är väldigt speciell. Men, men vi får hoppas att vi skickar vidare ett bättre bidrag nästa år!

Natti natti


Jag i E-tuna igår.



Jag köpte ett nagellack på H&M :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0