29 maj

Vi jobbade till halv ett idag vilket var lagom. Det var som vanligt frukost och sen förberedde vi lite inför frukosten imorgon. Nu på eftermiddagen/kvällen är det bröllop på Vidbynäs och jag tycker så synd om dem som fick det här kassa vädret!

Jag har sovit ett par timmar och börjar piggna till igen. Ikväll ska jag ta det lugnt hemma med mina föräldrar eftersom att jag jobbar imorgon också. Några kompisar ska ut ikväll, och ut kommer Sarah och Robin direkt från Egypten :) Men jag kanske får träffa henne imorn, annars på träningen på måndag. Jag ska ut och springa ikväll med...ska verkligen försöka springa i en timme! Hoppas bara inte det börjar regna då.

Hoppas ni får en bra lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0