31 maj

Hejhej!

Igår efter jobbet sov jag en timme sen cyklade jag och kollade på fotboll med Lisa :) Det var tjejfotboll, vet inte om de är Nykvarns damlag? Bra var de iallafall, vann över Järna med 9-0! Efter det åt jag en god middag med mina föräldrar innan pappa körde mig till Douglas =) Vi kollade på en film, The book of Eli med Denzel Washington. Den var lite konstig men bra.

Idag valde jag att vara ledig eftersom att jag jobbat fredag,lördag,söndag. Så jag stängde av mobilen igår kväll och lät den vara av imorse, det finns ju de som ringer direkt till mig. Men men,¨måste få lite ledigt också! Jag och Douglas satt ute på altanen ett par timmar och solade idag. Sen åkte vi med VK till Strängnäs. Jag köpte en ny innebandyklubba och Douglas hämtade ut sitt körkort. Träningen ikväll gick bra också. Imorgon jobbar jag hos mamma, på onsdag i Sandtorp med Lisa och på torsdag hos mamma. Sen hoppas jag att jag får jobba fredagen också ;)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja det är Nykvarns damlag;)

2010-06-01 @ 08:36:18
URL: http://marinaelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0