6 maj

Hej!

Lite dålig uppdatering på sista tiden jag vet, men jag har haft fullt upp. Tisdag,onsdag,och idag har jag jobbat på Ur&Skur vilket innebär att jag har varit ute en hel del i det härliga vädret. När jag kommit hem har jag varit helt slut och somnat en stund på soffan. Tisdag och idag har jag tränat vilket har gått bra och varit roligt. Igår kväll körde min snälla pappa mig till Douglas så vi fick träffas lite. Det dröjer nog en vecka innan vi ses igen..tråkigt tråkigt.

Imorgon är det fredag och jag har inga speciella planer efter jobbet. Kanske bara blir lugnt med mina föräldrar :) På lördag fyller världens bästa morfar år och vi ska självklart dit och fira honom! Sen på kvällen ska jag,Lisa,Emmelie,Malin och Sarah ut på 550, kul kul! Förhoppningsvis har mitt märke på kinden försvunnit tills dess. Jag fick nämligen en klubba i ansiktet idag på träningen =/

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0