9 maj

Det var trevligt igår hos mormor & morfar! Vi fikade gott och jag busade runt med Harry och gosade lite med Lina. Jag var där i två timmar sen var det dags att gå hem och göra mig iordning för kvällen. Kläderna behöll jag på men jag la till smycken och mer smink :) Sen tog jag,Lisa och Emmelie bussen in till Malin&Vargen där de + Robin,Jockey och Karna var. Vi delade in oss i lag och spelade ordförklaringsspelet Alias, det var skitroligt! Dock var jag och Emmelie sämst..Vid elva rörde vi oss mot 550 och väl därinne var det grymt kul. Vi dansade konstant på övervåningen, den musiken är så mycket bättre tycker jag. Efteråt köpte vi med oss Kebab och åkte till Vargen en stund innan vi åkte hem till den sköna sängen. Tack alla för en nästan perfekt kväll, tråkigt när man inte bara kan slappna av helt och njuta utan måste hålla koll. Och att den ska avslutas på det sätt som den gör. Men men hos Malin&Vargen och inne på 550 var det riktigt kul!

Idag är jag trött vilket inte är så konstigt. Jag somnade vid fem. Jag har lite söndagsångest också, den här helgen har gått alldeles för fort! Och nu väntar en ny arbetsvecka..Men om några timmar får jag träffa Douglas så då kommer nog allt att kännas bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0