Kunde inte vara lyckligare!

Jag sprang i 40 min idag. Egentligen ska vi springa en timme men jag kände att det jag sprang fick räcka för idag. Jag har nämligen en rejäl träningsvärk från i tisdags och torsdags :P När jag kom hem ringde de från Ica där jag sökt sommarjobb (var på intervju j tisdags) och berättade att jag fått sommarjobb :) Det gjorde min dag/kväll ännu bättre! Vid tre ska vi vara hos mormor och morfar och senare ikväll åker jag,Lisa och Emmelie hem till Malin/Vargen där vi ska föra innan utgången på 550. Sarah kommer direkt ut för hon ska nämligen på Lady Gaga ikväll :D


Såhär ser jag ut idag när jag ska på kalas.
Det jag har på överkroppen köpte jag i England :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0