Lördag

När det äntligen blev lite ljusare på himlen gav jag mig ut och sprang. Jag tog med mig mobilen så jag kunde se tiden. Det gick riktigt bra och jag sprang i en timme, 57min om man ska vara exakt ;) Jag är så glad!! Jag sprang en runda som vi sprungit med laget någon gång. Från centrum till längst bort i Sandtorp. Via gångvägen till Turingeskolan och sen bort till ängarna vid Brokvarn. Runt dem så jag kom ut där bussen åker vid Sleipnersväg och så vidare till centrum och hem. Riktigt bra!

Efter det har jag suttit här och lyssnat på Melodifestivalens bidrag samtidigt som jag kollar upp olika körskolor i Södertälje. När Douglas tog sitt körkort i torsdags kände jag att det är dags för mig att börja!

Imorgon börjar jag och mamma 5.30. På söndagar är frukosten vanligtvis 8-10 men imorn är den 7-10, yes!

Så nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0