Lördag

Jag som hade längtat efter helgen för att få sova ut...Men istället vaknar jag klarvaken 8.42! Inte så roligt med tanke på att jag vet att jag inte kommer hinna sova en timme eller så senare på dagen. Hur som helst blev jag väldigt lycklig alldeles nyss för jag hittade ett tro,hopp och kärlek halsband som jag så länge velat ha :) Så nu funderar jag på att beställa det. Har nämligen hört att det finns ett på Guldfynd också så jag borde kanska titta på det först. Hur som helst ska jag strax ut och springa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fint halsband och duktig du är som ska ut och springa! Ladda som fan för ikväll :)

2010-05-08 @ 11:56:50
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0