12 november

Hejhej!

Mässan i onsdags gick bättre än väntat och jag hade roligt. När jag och Douglas kom hem till honom strax innan elva var båda helt slut och vi somnade nästan direkt. Så vi hann inte umgås mycket alls..men jag fick iallafall somna tryggt i hans famn :)

Jag jobbade även igår & idag och sen ikväll har jag spelat match. Jag,Sarah,Jojjo,Malin och Moa hjälpte Turinge Miners i deras träningsmatch mot Sörmlands F15. Det gick väl helt okej, jag tog en utvisning som jag inte är så nöjd med men lyckades få in ett mål också. Ikväll har jag bara varit hemma med mina föräldrar och kollat Idol, Elin åkte ut ikväll.

Imorgon har vi damlaget match mot Gnesta i Gnesta men innan dess ska jag till Södertälje med mina föräldrar och fixa lite saker. Sen på kvällen ska jag vara med Douglas och kanske Simon & Ida. Det blir bra det.

Nu ska jag sova, natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0