14 november

Hejhej!

Igår hade vi borta match mot Gnesta. Det blev som vanligt en match med massa slag och grisigt spel men vi spelade bra! Vi vann matchen med 3-11, skönt. På kvällen hade jag & Douglas myskväll hos honom. Vi kollade på två filmer. "The killers" och "The last airbender". Båda var bra men The killers var bäst. Den var spännande och rolig, påminner om Mr & Mrs Smith. The last airbender var lite Avatar liknade.

Idag är det farsdag! Min älskade pappa fick ett par mjukisbyxor av mig för han har lånat mina den senaste tiden. Han verkade bli glad :) Vi har varit hos mormor & morfar och fikat, beställt hem mat och nu är det hockey på tv. Om en timme ska jag och Lisa åka till Södertälje och se en innebandymatch, det är Rockets som spelar.


Jag älskar dig pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0