17 november

Hejhej!

I måndags jobbade jag 8-15 och fick lära mig att lägga in bokningar. Det gick bra men shit vad mycket det är att komma ihåg! När jag kom hem hade lite kläder från Gina Tricot kommit hem så jag fixade och trixade lite med min garderob. Flyttade om och rensade ut sommarkläderna för att få mer plats. På kvällen var det fys/konditionsträning precis som varje måndag och den  här var verkligen jobbig. Jag tog ut mig helt och hållet och känslan efteråt går inte att beskriva, men nöjd var jag :)

Efter träningen åkte jag med Marina till Mariefred. Jag och Douglas var med Sarah & Tobbe till sent in på småtimmarna. Det var trevligt.

Igår var vi båda lediga så vi sov ut och sen tog vi det mest lugnt. Åt en sen frukost, kollade lite film och sen lagade vi mat innan jag skulle hem. Jag hade träning även igår och den gick väl sådär...

Idag har jag jobbat 8-15 och sen åt jag middag med Sarah,Lisa och Emmelie i Södertälje. Trevligt trevligt :) Nu sitter jag här men känner att jag inte blir långvarig. Jag är jättetrött och tänkte försöka somna tidigare än vanligt.

Det här fick jag hem från Gina Tricot fast kjolen i grått.





Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0