3 november

Hejhej!

Uppdateringen har inte varit bra alls den senaste tiden.  Jag prioriterar andra saker när jag kommer hem efter jobbet. Men jag hoppas att det kan bli en förbättring! Vi hade borta match mot Flen i fredags kväll som vi vann med 3-4, vi har vunnit alla våra matcher :) Douglas kom till oss senare och vi kollade på Idol som vi hade inspelat, mys. I lördags var jag,mamma,pappa,Filip och Marina på SSK-MODO och efter det var det lagfest med peruktema! :) Det var en väldigt lyckad lagfest med god mat, roliga tävlingar,dans,skratt och massa kort! Vi är ett toppengäng. Det blev även utgång för mig,Sarah,Malin,Jojjo och Lena..grymt kul! :)

I söndags var jag inte så pigg. Jobbade 13-18 på Ica och sen tog jag det väldigt lugnt här hemma.

Imorgon jobbar jag min sista dag på Ica. Känns jättetråkigt eftersom jag trivs så bra där med personalen och arbetet. Men jag ser fram emot att börja helt och hållet på Vidbynäs, lägga all fokus där! Om två timmar är Douglas här, vi ska bara mysa med filmer :)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0