4 november

Hejsan hejsan!

Jag kollade på Beck "Levande begravd" igår och den var mycket bra. Sen kom Douglas och hade det så mysigt så, älskar att bara ligga och prata med honom!

Idag jobbade jag min sista dag på Ica och självklart bjöd jag på fika. Jag hade bakat Snickers och köpt pepparkakor,lite godis och saft vilket var uppskattat :) Jag fick många kramar när det var dags att gå hem, det var lite jobbigt faktiskt...kommer sakna alla! Jag slutade sju och cyklade direkt till träningen. Vi var nio stycken och det säger väl en del, var inte så kul faktiskt.

Imorgon är det fredag och jag ska jobba på Vidbynäs. Sen är jag ledíg lördag,söndag och måndag jätteskönt! Imorgon ska jag umgås med Sarah, det blir roligt =)

Ha det bra!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0