7 November

Hejhej!

Ännu en toppen helg lider mot sitt slut...I fredags efter att jag jobbat på Vidbynäs tog jag och Sarah hem hämtmat och åt tillsammans med hennes mamma :) För min del blev det Girostallrik från New Mill Grill och det var väldigt gott. Sen kollade vi Idol och bara hade det mysigt! Jättebra. Douglas kom sen vid halv elva och följde med och sov hos mig <3

Igår gick vi upp tidigt för att jaga med Douglas familj/släkt. Det är skönt att komma ut i skogen sådär ibland. Jag & Douglas moster passade på att plocka lite svamp också hehe. Vi hade skrämt ut massor med djur men de lyckades inte skjuta något. Lisa kom hem igår så jag & Sarah svängde förbi för att ge henne en bamsekram, se bilder, se vad hon shoppat och så. Vi fick en fin present av henne också, så snällt så! Sen bar det av hem till Sarah där vi skulle föra. Det var jag,Sarah,Lisa,Emmelie,Emma,Alexandra,Chris,Hellan,VK och Dea. Douglas kom förbi en liten stund också :) Sen gick vi ut på 550 och det blev helt klart en lyckad kväll!

Idag skiner solen och jag har suttit ute på balkongen och njutit en stund. Snart ska jag duscha och sen lägga mig och bara ta det lugnt. Läsa eller kolla en film. Klockan sex ska jag till Björkesta och kolla på Kvarnen-Turinge och efter det åker jag till mig favorit, Douglas!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0