9 november

Go kväll!

Jag var lite för snabb med att säga att helgen varit toppen. Visst har jag haft väldigt roligt och mysigt med personer jag tycker om men efter att jag skrivit inlägget i söndags fick jag en väldigt tråkig nyhet. När vi var ute och jagade i lördags sprang en av hundarna bort...Hon brukar komma tillbaks men denna gång gjorde hon inte det, stackars Dixie. Söndag eftermiddag fick jag det tråkiga beskedet och det gjorde så ont, hon var verkligen en speciell hund, galen men på ett bra sätt! Men hon fick iallafall göra det hon älskade mest in i det sista, det var bra <3

Jag åkte hem till Douglas i söndags kväll och vi var hos hans moster & morbror ett tag. Fikade lite och så. Sen mös vi framför tvn resten av kvällen. Vi tittade på en film som hette "Wallstreet" från 1977.

I går var vi båda lediga så vi umgicks hela dagen. Vi gjorde inte speciellt mycket men det gör inget. Det blev bla en seriös brottningsmatch på köksgolvet och därmed en hel del skratt. Vi har alltid roligt! Vid fem åkte vi hem till mig där vi åt middag och så innan jag gick till träningen. Vi har numera fys/konditionsträning på måndagar och igår var inget undantag! Jobbigt var det men fan va starka och snygga vi kommer bli ;) Efter träningen hjälpte Douglas mig att fixa en grej med datorn och sen kollade vi på en film innan vi somnade, "Dumpa honom".

Idag har jag jobbat 7-14 och det har gått bra. En hel del snö har kommit under dagen och jag gillar det inte. Två veckor innan jul är väl lagom...Imorgon ska jag och två kollegor åka på en mässa där vi ska marknadsföra Vidbynäs och även gå och "mingla" bland de andra företagen. Tanken är väl att jag ska vara lite i bakgrunden och lyssna när Tessan & Andreas svarar på frågor så att jag samtdigt lär mig. Men någon fråga borde även jag kunna svara på hehe! Det ska bli roligt.

Nu ska jag byta om till träningen och kila iväg,
ha en bra kväll och alla som kör bil, kör försiktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0