Lördag

Turinge vann stort idag med hela 16-2! Jag och Sarah fick ha ansvar för klockan i secket vilket inte var helt lätt ;) Efter matchen åkte jag & Lisa till centrum och åt på New Mill Grill. Tredje gången för mig på tre helger, inge bra haha. Sen följde jag med Lisa hem och vara var :) Vi pratade om allt mellan himmel och jord, lyssnade på musik och kollade bilder. När Lisa sen gjorde sig iordning för kvällen och jag satt vid datorn slog det mig att hon åker om bara två veckor och jag fick lite panik! En av mina bästa vänner åker till Sälen och ska vara där i ett halvår...Jag kommer sakna henne enormt mycket. Jag får tårar i ögonen när jag tänker på det. Jag är så glad för hennes skull såklart,men hur ska jag klara mig utan glädjespridaren Lisa. Min trogna vän <3


Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: lisa

jag älskar dig bästa celina!! :)

2010-11-22 @ 10:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0