10 oktober

God morgon!

Idag är det dags för seriematch nr 2, mot Torshälla! Det kommer bli en mycket tuffare match. De har ett äldre och mer rutinerat lag. Men vi ska ta dem :) Efter matchen ska jag nog till Åker och kolla på Douglas träningsmatch!

Igår var det lördag och en underbar höstdag. Finaste jag varit med om iår helt klart. Det var Strängnäs marknad så jag & Lisa tog 9.19 tåget dit och gick där några timmar. Vi strosade runt, åt lunch,fikade och så. Det var mysigt! :) Tjugo över två åkte vi hem och vid fyra började jag jobba. Jag jobbade bara fyra timmar och sen kröp jag ner under en filt i soffan med mina nya fårskinnstofflor från Marknaden. PS I love you visades på fyran så jag satt här hemma och grät för mig själv hehe.

Vi har samling till matchen tio men jag ska möta Sarah i centrum om en stund. Vi ska gå lite på marknaden här i Nykvarn innan vi går till samlingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0