11 oktober

Matchen mot Torshälla vann vi med 1-4. Det var inte en av våra bättre matcher, första perioden var inte alls bra. Men sedan blev det bättre och bättre, stundtals riktigt bra. För min egen del gick det ganska bra. Inte lika bra som förra matchen men inte dåligt heller, jag vet inte det kändes konstigt bara..Hur som helst var det skönt att få åka hem med en vinst!

Senare på kvällen åkte jag,Sarah,Lisa och Robin in till Wasa och kollade på Södertäljes herrlag. Matchen var väl sådär men det var kul endå, kul att hitta på något. När jag kom hem kom Douglas och kvällen blev då perfekt :)

Idag har jag jobbat på Vidbynäs, fast i serveringen. Jag ska jobba där imorn med. När jag vaknar imorgon är mamma och pappa förhoppningsvis hemma! Om det inte blir någon försening elle så, det ska bli så skönt att få hem dem.

Men nu ska jag snart sova, klockan ringer 5.00 imorn.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0