13 oktober

Hejhej!

Igår när jag vaknade hade mamma & pappa kommit hem :) De var bruna,fina och hade haft det jättebra! Jag jobbade på Vidbynäs igår 6-16 och efter det somnade jag på soffan med mamma innan träningen. Träningen gick för övrigt bra. Det var våra duktiga kaptener som höll i den då vår tränare ej kunde komma.

Idag jobbade jag 8.30-18 på Ica och nu är jag hos Douglas. Han skulle sluta sju men var tvungen att vara kvar till stängning. Men det gör inte så mycket för imorgon är jag ledig och han börjar inte förens vid fem. Så vi kan vara vakna länge!

Vi får se vad vi hittar på imorgon. Jag hoppas att solen skiner och att det blir en lika fin dag som i lördags, då vill jag ta en långpromenad :)

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0