14 oktober

Go kväll!

Igår hade jag en mysig kväll med Douglas. Vi gosade ner oss i soffan under ett täcke, kollade CSI och Kungarna av Tylösand och åt choklad :)

Idag sov vi ut och sen gjorde vi lite nytta. Vi storstädade nämligen Douglas rum, vilket behövdes. Vi plockade undan,rensade,dammade och dammsög så nu är det trevligare att vara där inne :P Efter det tog vi det lite lugnt innan vi handlade lunch som vi sen tillagade och åt innan det var dags för mig att åka hem.

Träningen ikväll gick bra tycker jag. Vi spelade mycket och det tycker jag om, det är roligast. Imorgon har jag sovmorgon och jobbar bara fyra timmar på Ica. Sen ska jag umgås med mina vänner. Äta tillsammans och sen se Nykvarn-Södertälje Rockets.


Jag vill ha sommar igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0