15 oktober

Idag är det fredag och den har varit väldigt bra. Jag gick upp i god tid innan jag började jobba kl 12. Så jag hann ta det lugnt och gå en promenad med pappa i det fina vädret :) Jag jobbade bara fyra timmar idag och vid fem åkte jag och Lisa till Södertälje. Vi åt middag på Sandy´s, mycket trevligt! Sen åkte vi hem och kollade på Nykvarns herrar som spelade mot Södertälje Rockets. Vi kollade med Sarah också, första parkett hade vi haha. Nej men det var så mycket folk att vi gick och hämtade tre stolar som vi satte oss på, vi såg jättebra. Nykvarn vann med 10-5 tror jag att det blev?

Nu är jag hemma och ska snart lägga mig och läsa. Imorn jobbar jag 11-20.15 och sen ska jag fira min farbror&faster som båda fyller år imorgon :)

GRATTIS I FÖRSKOTT TILL ER!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0