17 oktober

Igår var jag inte alls sugen på att jobba. Har inte kännt så förut, ville verkligen inte. Men jag jobbade mina timmar 11-20.15 och sen gick jag hem och bytte om och cyklade direkt till min faster. Släkten var där och vi firade Jeanette & Leffe! :) Min kusin Niklas och hans familj var där också som jag inte träffat på länge.  Det var en trevlig kväll!''

Idag är det match, hemma mot Mesta 16.00. Förr när vi spelade mot Mesta kunde siffrorna bli ganska stora åt vår fördel men enligt vår tränare har de fått en del nya spelare så vi får väl se. Jag går in med samma inställnig som till varje match, "det är Telge vi möter" då växel en liten djävul fram i mig och jag blir skittaggad haha ;)

Efter matchen ska jag direkt till Vidbynäs och jobba i serveringen. Jag,mamma och Lisa..och några till såklart. Vi jobbar till stängning vilket betyder till ett, kanske två inatt. Är inte jättesugen ska jag erkänna fast det underlättar att det kommer kändisar dit, Carolina Klyft,Magdalena Forsberg m.f ;)

Ha en bra söndag, har ni tid över kom till Björkesta och se lite innebandy!
16.00


Mestas damlag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0