18 oktober

Hejsan!

Matchen igår vann vi med 12-0. Mesta bjöd inte på så myckte motstånd, vilket var ganska väntat. Jag vet inte vilka deras nya spelare var...Efter matchen var det en snabbdusch som gällde och sen åkte jag,mamma och Lisa till Vidbynäs för att jobba. Middagen gick strålande för både mig och Lisa som var ganska nervösa innan. Så det var skönt! Vi var hemma vid tolv vilket var ännu skönare eftersom jag trodde att det skulle bli senare. En sak som inte var så skön var att stiga upp 7.30 idag och jobba 8.30-18 för att sen åka direkt till träningen...Jag har varit så trött idag!

Men träningen idag var rolig. Vi körde fotboll och smålagsspel. Nu tänkte jag snart gå och lägga mig för imorn ska jag jobba i serveringen på Vidbynäs 6-16.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0