2 oktober

God morgon!

Idag fyller jag 20år, det känns sjukt. Har jag blivit så gammal? :P Tillräckligt gammal för att själv gå ner till Systembolaget och handla vinet vi ska bjuda på ikväll, spännande. Min släkt, Douglas och hans familj kommer hit vid fem tiden :) Då bjuds det på smörgåstårta, fika och lite gott att dricka. Det ska bli så roligt!

På tal om roligt så ska jag nu berätta vad jag fick av mina tjejkompisar igår! Jag blev hämtad av Lisa & Emmelie vid fyra tiden och vi åkte till Södertäklje central där vi mötte upp Sarah och Malin :) Jag hade ingen aning om vad som skulle hämda utan hängde bara med. Vi satt oss på pendeln och gick av i Stockholm central. Där bjöd de mig på middag och så fick jag ett jättefint fotoalbum med bilder på oss i, från olika tillfällen. Jag som ÄLSKAR bilder, det var perfekt! Efter det gick vi till Glitter och kikade lite innan vi gick vidare, vart vet jag inte riktigt för jag har inte så bra koll i Stockholm hehe. Helt plötsligt skulle vi hoppa på en buss med massa andra människor i olika åldrar och jag fattade fortfarande inte.  Där bussen stannade stod det Go cart till vänster och tv 4 åt höger, jag hoppades på det sistnämnda för jag är lite rädd för sånt där som Go cart...Vi gick åt höger och trög som jag är fattade jag fortfarande inte! Men när vi kom in såg jag IDOL skylten, vi skulle se Idol!! Åh jag blev så glad, hade ju bett pappa spela in och allt. Vi fick kanonplatser och att sitta där och heja,sjunga med,applådera,skratta,bua var bland det roligaste jag gjort! Ett plus i kanten var såklart att jag fick Anders Bagges autograf och fick ta den bild med honom ;) Efteråt åkte vi bussen och pendeln hem igen. På pendeln fick jag lite panik för jag hade applåderat så hårt att min ena ring ändrat form och klämde åt mitt finger så det blev blodstopp, det såg inte så bra ut..Vi försökte med allt möjligt, hudlotion,vrida och vända men det gick inte. Så när jag kom hem fick pappa knippsa av ringen, vilken lättnad...fingret hade blivit blåaktigt. Men men det var inte så viktigt men något att minnas, precis som hela den här kvällen.

Tack så mycket Sarah,Lisa,Emmelie och Malin! Ni är bäst och den här kvällen var klockren, jag älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0