20 oktober

Hejhej!

Det gick bra att jobba på Vidbynäs igår. De där tio timmarna i serveringen går mycket lättare nu än vad de gjorde förut! Nästa vecka ska jag börja lite smått i receptionen, åh jag är så nervös men samtidigt ser jag fram emot det väldigt mycket. Men efter jobbet igår somnade jag på soffan tills det var dags att byta om och cykla till träningen. Träningen gick bra, det var lika roligt som vanligt! Efter träningen kom Douglas och hämtade mig, han är bäst :) Vi åkte hem till honom och la oss i soffan och kollade på en film "Stockholm boogie". Jag skulle ha jobbat på Ica idag men gav bort den tiden. På så sätt får jag två nätter och två dagar med Douglas, det var längesen vill jag lova. Vi jobbar och tränar båda två och bor en bit ifrån varandra vilket inte gör det så lätt att träffas...tyvärr. Men nu är jag här och ska ta vara på dessa dagar! Bara för att vi kunde sova hur länge vi ville idag vaknade vi klockan åtta, typiskt. Så vi har ätit frukost, slöat i soffan, fikat lite och ska snart gå en promenad :)

Vi får se vad kvällen bjuder på. Kanske går över till Tobbe och Sara? Douglas börjar inte jobba förän fem imorn och jag måste bara hem lagom till träningen. Den här ledigheten var välbehövlig känner jag, hoppas bara vi sover lite längre imorn haha.

Ha en fin dag


På bilden är Douglas & min kusin Harry!

På lördag ska jag och mamma passa Harry hela dagen, det ser jag fram emot :)


Kommentarer
Postat av: johanna larsson

svar om väggtexten:

jag köpte den på www.trend4you.se :)

2010-10-21 @ 22:13:18
URL: http://jjtl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0