21 oktober

Idag lyckades vi sova längre som tur var. Klockan ringde vid elva eftersom vi lovat att gå ut med Douglas mosters hundar. Sagt och gjort, det blev en härlig höstpromenad i det fina höstvädret! Det var kyrligt samtidigt som solen värmde lite i ansiktet :) Så mycket mer än det hann vi inte med idag för Douglas var tvungen att börja jobba två istället för fem. Så jag tog två tåget hem och möttes av pappa som fått fnatt, han städade och rensade ur vårt skafferi här hemma ;) Jag lagade lite mat åt oss sen somnade jag på soffan där jag nåddes av solens värmande strålar!
Tränat har jag gjort ikväll också. Det gick bra förutom att jag fick ont i ryggen i slutet och fick gå av. Jag sträckte mig eller något när vi mötte Onyx och det har jag kännt av lite sen dess, men det har inte varit så farligt. Men idag högg det till och nu gör det de när jag böjer mig ner..Om det inte är bättre imorn får jag gå till en naprapat, för jag ska bannemig spela på söndag, även om jag får springa rakryggad :D

Imorgon är det fredag och jag ska jobba på Vidbynäs. Sen är jag ledig lördag & söndag = LYX. Denna helg kommer bli kanonbra. Imorn ska jag & Douglas till Simon & Ida som fått lägenhet i Strängnäs. Vi ska äta middag och bara umgås :) På lördag kommer Harry och vem vet vad vi hittar på? Kul kommer det bli iallafall. Sen på kvällen ska jag umgås med mina tjejer! Söndag, ja då är det match som gäller! Trosa möter vi och det blir troligen en tuff match :)

Hoppas ni får en bra helg!


Jag och lille Harry <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0