23 oktober

God morgon!

Igår var vi tre stycken under frukosten på Vidbynäs, jag,mamma och Oskar. Det var vädligt lungt med gäster så Tessan & Christer snodde ut mig till min nya blivande arbetsplats receptionen. Där fick jag lära mig at checka ut gäster, och göra det på riktigt, spännande! Sen efter lunch skrev jag och chefen anställningsbevis och pratade lite. Jag tror att det här kommer bli jättebra. Nu har jag två veckor (sex dagar) kvar på Ica men kommer börja lite smått på Vidbynäs nästa vecka..Från och med v45 är det där jag kommmer arbeta :)

Igår kväll åkte jag & Douglas hem till Ida & Simon. Deras lägenhet var väldigt fin och stor! Vi åt tunnbrödsrulle till middag och sen under kvällen snaskade vi chips och glass. Vi kollade Idol samtidigt som vi spelade TP, jag hade en mycket bra kväll! :)

Idag har vi äran att få passa min underbara kusin Harry! :) Han kommer hit om en liten stund och stannar till i eftermiddag. Vi får se vad vi hittar på men roligt kommer det bli. Synd bara att första snön kom igår och att det nu är blött ute, men men.

Ha en bra dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0