24 oktober

Harry blev lämnad här strax efter åtta igår morse och blev hämtad vid fem. Under de timmarna hann vi med en hel del! Vi ritade/klippde bilder, kastade boll till varandra, klädde på oss vinterkläderna för att gå och mata änderna och sen handla lite små leksaker :) När jag & Harry sen kom hem igen åkte vi och mamma & pappa till Torekällberget. Vi gick runt där och kollade på djuren och hade lite snöbollskrig :) Efter det åkte vi till Coop och handlade lite snabbt, Harry fick fiska fiskedamm med pappa och sen åkte vi hem. Vi lekte lite med leksakerna, bilar,smådjur och en gegga innan det var dags för lunch. Efter lunchen gick vi ner på mitt rum för att ta det lite lugnt och se på film. Efter en stund somnade Harry och han fick sova en stund. Sen klädde vi på oss ytterkläderna igen för att gå ut. Jag & Harry gjorde en fin snölykta, spelade fotboll och lekte i sandlådan :) Jag hade en kanonbra dag med min lillkusin! <3



















På kvällen sen var jag med Sarah,Lisa och Emmelie. Vi åkte in till Södertälje och åt middag på Bacino tror jag det hette. Efter det åkte vi hem och tittade på tv, film det var mysigt.

En perfekt lördag!

Idag är det hemmamatch mot Trosa 16.00. Innan dess hade jag tänkt att ta en lång skön promenad men vädret är inte så lockande idag. Så det blir nog att jag rensar lite i min garderob istället. Efter matchen åker jag till Douglas i Mariefred :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0