27 oktober

Nu är det några dagar sedan jag skrev sist och det beror på att jag varit otrogen...Med mitt innebandylags blogg som jag ansvarar för denna vecka! ;) Så vad har hänt sen sist!?

Jo min vän Lisa har åkt till USA på semester, skönt för henne men mindre skönt för oss här hemma. Nej men jag hoppas att du har det riktigt bra och kommer hem med väskan full av nyinköpta kläder :D

Min andra vän Sarah hade i söndags varit tillsammans med sin kille Robin i 3år vilket jag såklart måste nämna! Grattis till er,  keep it up <3 I söndags spelade vi även match mot Trosa som vi vann med 8-2 och efter den åkte jag med Douglas och hans vänner till Mariefred. Jag,Douglas,Sara och Tobbe åt middag tillsammans (tacos) i deras nya lägenhet och sen kom Pierre och vi kollade två filmer, jättetrevligt var det.


Sarah & Robin :)

Mer då...jo i tisdags jobbade jag min första dag i receptionen på Vidbynäs! Det gick bra tycker jag och jag längtar tills på fredag, vill lära mig allt. Jag har haft ont i min rygg sedan i torsdags och det har inte gett med sig trots massage. Men det funkade att träna igår så det tänker jag göra imorgon också!

Nu ikväll har jag och mamma (mest jag) lagat pizza till oss. Jag fick ett ryck på jobbet och handlade hem det vi behövde, gott i gott gott :) Det blir bara myspys hemma idag med mina föräldrar. Jag hade hoppats att få träffa Douglas idag eftersom vi varit tillsammans i ett år och elva månader idag! <3






Salami,mozzarella,skivad tomat,champinjoner,ost och rödlök

Skinka,räkor,champinjoner och ost


Imorgon jobbar jag på Ica 8.30-18 sen är det träning.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte ens nar jag ar pa andra sidan jorden slutar jag att lasa din blogg =) Ar ett riktigt fan! Saknar dig vannen, hoppas att allting gar bra for dig pa jobbet! Sag att ni vann mot flen, toppen! Ha sa kul pa lagfesten nu, onskar att jag kunde vara med! <3

2010-10-30 @ 04:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0