3 oktober

Igår fyllde jag som sagt 20år och efter bakning,städning och ett tripp ner till bolaget kom äntligen släkten hit =) Släkten + Douglas och hans familj, jag blev så glad över att nästan alla var här. Det var två av mina killkusiner som fattades. De kom vid fem tiden och de sista var kvar till halv elva, elva :) Vi bjöd på smörgåstårta, fika och lite gott att dricka. Jag hade jättetrevligt!

Jag fick en hel del presenter också. Massor med "flytta hemifrån" saker och även lite annat. Perfekt! Jag fick en kaffebryggare,vattenkokare,brödrost, tackofat och pengar på IKEA av mina föräldrar, av Douglas fick jag ett tro,hopp och kärlekshalsband och av hans familj fick jag presentkort till en lavalampa (äntligen ska jag få en!). Av min underbara släkt fick jag jättefina och bra saker. Handdukar,bäddsett,en mixer,olika köksredskap som slevar,rivgärn,grytunderlägg m.m, sex cocktailglas, bestick, bunkar, pengar,parfym, temuggar + te :) Tack så mycket, jag är supernöjd!

Min födelsedag kunde inte avslutats bättre heller, jag fick somna i famnen på Douglas. Min älskade Douglas som gav mig ett så fint halsband, som jag önskat mig <3

Idag jobbade jag 7-12 sen vilade jag upp mig lite och förberedde mig inför seriepremiären idag! 16.00 spelade vi match mot Onyx, på hemmaplan. Jag trodde att det skulle bli en jämn match men så blev det inte riktigt...Vi spelade väldigt bra och Onyx var inte alls speciellt bra. Jag spelade som förut med Jojjo,Otto,Sarah och Johanna L och det gick bra, vi rullade boll bra vilket resulterade i 9mål av vår femma. Otto gjorde sex mål & två ass, jag gjorde två mål och en ass och Sarah gjorde ett mål! Slutreultatet blev 11-0, de två övriga målen gjorde slitvargen Ullis :)

Ikväll ska jag inte göra så mycket. Umgås med mina förädrar som åker till Turkiet imorn. Så tänkte jag läsa och kanske kolla en film, mysa till det lite. Jag stänger på Ica imorn så börjar inte förens 12.00 UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0